Blogi

  • Pildil kujutatud naise käes oleva reklaamkingituse üleandmine teisele naisele, kes parasjagu ilusa roosa paela ja lillega kaunistatud kingitust vastu võtab. Käsitleme, miks on ettevõtte reklaamtooted endiselt olulised.

    Miks on ettevõtte reklaamtooted endiselt olulised?

    Kõik ettevõtted soovivad jõuda üha rohkemate klientideni ja kasutavad selleks enamasti erinevaid turunduskanaleid: sotsiaalmeediat, tele- ja ajakirjareklaame ning välikampaaniaid. Sageli unustavad nad aga reklaamtooted või alahindavad nende olulisust. Reklaamtoodete jagamine võib olla sinu ettevõttele väga kasulik, kuna reklaamtoodete kaudu saad “suhelda” oma klientidega pikka aega. Kliendid kasutavad mõnda…

  • Lähivõte reklaamkotti kandvast inimesest rohelisel niidul. Reklaamkotil tekst: "Riidest kott toetab sind aastaid, kilekott vaid korraks"

    Kuidas reklaamkotid oma ettevõtte jaoks tööle panna?

    Ettevõtted otsivad sageli võimalusi oma kaubamärgi tõhusamaks reklaamimiseks soodsama hinnaga. Ühed soodsamad ja praktilisemad reklaamtooted, mida soovitame, on logoga reklaamkotid. Puuvillased kandekotid on tarbijate seas populaarsed just tänu oma praktilisusele ja pikaealisusele. Logoga reklaamkotte kasutatakse sageli toidukaupade pakkimiseks, mis teeb neist ka loodust säästva alternatiivi kaupluste kilekottidele. Kasutage…

  • Pildil mitmed pakitud jõulukingitused

    Kuidas reklaamkingitused mõjutavad tiimitööd

    Tugev meeskond ei sünni juhuslikult – see kujuneb aja jooksul läbi usalduse, koostöö ja jagatud väärtuste. Kuid lisaks ühistele eesmärkidele ja heale kommunikatsioonile võivad ka väiksemad, läbimõeldud žestid mängida olulist rolli. Üks selline mõjuvõimas tööriist on reklaamkingitus. Rohkem kui lihtsalt nännikott Sageli mõeldakse reklaamkingitustest kui messidel jagatavast „nännikotist“…

  • Brändi tõstmine kingituste abil

    Bränditeadlikkus tähendab seda, kui hästi inimesed tunnevad sinu ettevõtet ja suudavad selle teistest eristada. See hõlmab mitte ainult logo või nime tundmist, vaid ka arusaamist sinu väärtustest, stiilist ja sellest, mida sa pakud. Tugev bränditeadlikkus aitab kliendil teha ostuotsuseid kiiremini ja kindlamalt – ta teab, et võib sinu…

  • Ärikingituste trendid – võti kliendi südamesse

    Ärikingituste uued trendid Viimased aastad on olnud erakordsed meile kõigile. Majandusolukorra muutumine on mõjutanud ka ärikingituste trende. Võib öelda, et reklaamkingituste roll on praeguses olukorras muutunud olulisemaks kui kunagi varem, sest sotsiaalne distantseerumine ja muud piirangud on avaldanud mõju ka klientidega kokkusaamistele, ürituste korraldamisele, töösuhetele ja -korraldusele. Paljud ettevõtted…

  • pealtvaade laual asetsevatele pakitud ja pakkimata reklaamkingituste peale. Laual on lillekimp ja tänukaart kirjaga "aitäh" ja selle kõrval makroonid

    Millele tasuks mõelda reklaamkingituse valimisel?

    Reklaamkingitused ehk firma logoga tooted on paljudes ettevõtetes olulised turundussõnumi kandjad. Väidetavalt sai reklaamesemete kasutamine alguse juba 18. sajandil, kui George Washington lasi oma valimiskampaania tarbeks teha spetsiaalsed rinnamärgid. Mis vahe on reklaamkingitusel ja firmakingitusel? Mõisteid “reklaamkingitus“ ja „firmakingitus” ei mõisteta alati päris õigesti. Sageli aetakse need omavahel…