Ärikingituste trendid – võti kliendi südamesse

Ärikingituste uued trendid

Viimased aastad on olnud erakordsed meile kõigile. Majandusolukorra muutumine on mõjutanud ka ärikingituste trende. Võib öelda, et reklaamkingituste roll on praeguses olukorras muutunud olulisemaks kui kunagi varem, sest sotsiaalne distantseerumine ja muud piirangud on avaldanud mõju ka klientidega kokkusaamistele, ürituste korraldamisele, töösuhetele ja -korraldusele. Paljud ettevõtted töötavad kodukontorites ja kontakte on minimaalselt.

Järgnevalt toome välja 2025. aasta ärikingituste trendid, mis aitavad su ettevõttel olla jätkuvalt nähtavad, hoida häid kliendisuhteid, luua vahetut emotsiooni nii klientide kui ka töötajatega.

Toodete tellimiseks täitke ja esitage palun MP-reklaamtrüki e-poes toodete juures olev päringuvorm: valige sobivad tooted, toote värvid, suurused ja kogused.

Teie poolt esitatud info ja soovi alusel koostame Teile hinnapakkumise, vajadusel eelnevalt teiega ühendust võttes.

Meie poolt esitatud pakkumine ei ole siduv kuni teiepoolse kinnituseni.

Reklaamtooted, mida saad kasutada kodus töötades

piltide kollaaž kolmest järjestikusest pildist, millest esimesel reklaamtootena kõrvaklapid vasakul, keskel logoga veebikaamera kate, paremal puidust ümbrisega bluetooth kõlar

Pandeemia tõttu kolisid paljud ettevõtted oma töötajad kodukontoritesse, kust jätkati kaugtööd osaliselt tänaseni, kui saame pandeemiast rääkida juba minevikuvormis. Kodus töötamine eeldab, et sinu töötajatel on olemas vahendid, mis teevad nende töö lihtsamaks, aitavad neid ühenduses hoida kolleegidega ja samas ka stressi maandada, sest kodust töötamine võib olla stressirohke. 

Kodus töötamise oluliseks abivahendiks on mikrofoniga kõrvaklapid, mis võimaldavad pidada videokoosolekuid ja vastata kõnedele. Samuti aitavad mürasummutusega kõrvaklapid paremini tööle keskenduda. Veebikaamera kate tagab sinu töötaja privaatsuse. Samuti on kodus töötades kasulikuks abivahendiks prillipuhastamise funktsiooniga hiiremattUSB-jagaja või kõlar. Stressirohketel hetkedel aitavad erikujulised stressipallid.

Kolme pildi kollaaž, kus vasakul on UV sterilisaator, keskel noor naine korduvkasutatava maskiga näo ees, paremal puidust kattega klaasist korduvkasutatav 
toidukarp

Tagasi kontorisse reklaamtooted

Covidi ajal olid populaarseks reklaamtooteks kindlasti korduvkasutatavad näomaskid. Me kõik loodame, et see aeg tagasi ei tule, seega mõned trendid on kindlasti ka mööduvad.  

Aga kui tahad aga kastist välja mõelda, võiksid neile kinkida nutika UV-sterilisaatori, millega saab desinfitseerida erinevaid esemeid, aga ka laadida telefoni akut. Praktiliste mitmeotstarbeliste toodete järele on sel aastal maailmas väga suur nõudlus.

Populaarne toode kontoris kasutamiseks on korduvkasutatav toidukarp, millega saab kodust lõunasöögi kaasa võtta. Lisaks saad igale töötajale kinkida isikliku söögiriistade komplekti.

Ökotooted

Kolme pildi kollaaž, kus vasakul on puidust või pambusest ümbrisega akupangad, keskel pambusest või puidust pastapliiatsid ja paremal korgist kattega märkmikud

Ökoloogiliselt vastutustundlikud tooted on muutumas pigem standardiks kui erandiks. Järjest enam toodetakse taaskasutatud materjalidest tooteid, vanale plastikule antakse pastapliiatsite, kõlarite, veepudelite või kottidena teine elu. Populaarsed keskkonnasõbralikud materjalid on korgipuubambusnisuõlekõrredkivipaber, millest valmistatakse märkmikke, kohvitopse jpm. Taastöödeldud materjalist reklaamtooteid kinkides näitad kingisaajale, et sinu ettevõte pooldab jätkusuutlikkust, ühtlasi muutud sellega usaldusväärsemaks ja sümpaatsemaks.

Juhtmevabad tooted

Kolme pildi kollaaž kus vasakul on juhtmevaba ettevõtte logoga hiir, juhtmevabad logoga laadimisalused, oma logoga juhtmevabad bluetooth kõrvaklappide karp ja klapid

Digimaailmaga ühenduses olemine on alati moeteema – kõik alates ärikohtumistest kuni pühade tähistamiseni näib toimuvat just võrgus, mistõttu järjest enam kasvab nõudlus just juhtmeta elektroonika toodete järele. Kellelegi ei meeldi videokõnet tehes rippuda pistikupesa küljes või kui üle töölaua jooksevad juhtmerägastikud.

Nii kodus kui ka kontoris töötamine muutub palju mugavamaks, kui sul on juhtmeta akulaadija, kõlar, kõrvaklapid, arvutihiir. Tee ka oma ettevõtte kaugtöötajad õnnelikuks või avalda muljet oma klientidele mõne uue populaarse juhtmevaba reklaamtootega!

5. Bränditooted

kolme pildi kollaaž, kus vasakul on ilusad ja stiilsed tintenpennid ehk sulepead, keskel seljakott ja paremal Šveitsi nuga.

Tarbijad soovivad omada tooteid, mida nad tunnevad ära kauplustest, sotsiaalmeediast või veebipoodidest. Neil toodetel on hea maine ja vastav hind. Kinkides oma kliendile või töötajale mõne bränditoote, näitad, et sul on hea maitse ja sa hoolid heast kvaliteedist. Kingisaaja hakkab ka sinu ettevõtet seostama hea kvaliteediga.

Meie valikust leiad Swiss Peak’i, Aladdini, CamelBak’i, Jamie Oliveri, Watermani, Parkeri, Pierre Cardin’i, Schwarzwolfi, Wengeri, Victorinox, Stanley, JBL, Silicon Poweri, Crafti jpt brändide tooteid, millel on hea kvaliteet ja nägus disain.

6. Erikujundusega või personaalsed reklaamtooted

Kolme pildi kollaaž, kus vasakul logo kujulised kommid (botase kujulised) karbis, keskel sokid, paremal ettevõtte logoga vihmavari

Erikujundus ei ole ainult sinu logo trükkimine kruusile või särgi seljale. Erikujunduse all peame silmas ettevõtte sümboolika tooteid, näiteks sokid, ostukotid või voodipesu, mida katab täies ulatuses sinu ettevõttega seostuv unikaalne muster või disain. 

Logokujulised kommidfototrükiga vihmavari või jalamatt, eritellimusel pakend, mida katab sinu sõnum – need on reklaamtooted, millest on raske mööda vaadata. Kuna inimestele meeldib silma paista, leiavad need kingitused kindlasti kasutust.

7. Virtuaalüritustel jagatavad meened

Kolme pildi kollaaž, kus vasakul on firma logoga tellitavad mütsid sallid ja kindad, keskel joogipudel puidust korgiga ja paremal erinevad musta värvi šikid termosed, pudelid, visiitkaardid, kõrvaklapid jne.

Arvatakse, et online-üritustel ja veebiseminaridel niipea lõppu ei tule, seega võiks mõelda ka kingitustele, mida jagada sellistel üritustel, et muuta üritus isikupärasemaks. Virtuaalüritustel jagatavad meened aitavad osalejaid rohkem kaasata, samuti suurendada osalejates põnevust, sest taolised üritused kipuvad pahatihti jääma üksluiseks. Kingitused on väärtuslik vahend, et muuta oma virtuaalne üritus edukaks.

Meened saad osalejatele toimetada enne ürituse toimumist kas kulleriga või kontaktivabalt postkasti. Viimasel juhul pead jälgima, et meene mahuks läbi postkasti ava. Ärimeeneid kulleriga kohale toimetades tasuks mõelda erikujundusega kinkekarbile, mis mõjub eriti efektse kingitusena. Kinkida võid näiteks märkmiku ja pastapliiatsi või nutipastapliiatsi, akupanganööpkõrvaklapid ja kõlari, erikujundusega torusalli või mütsi, korduvkasutatava joogipudeli või termokruusi.

8. Tekstiiltooted

polme pildi kollaaž, kus vasakul on mees ja naine spordirõivais, keskel beež saunalina ja paremal nokamüts

Reklaamtekstiil pole uus trend, kuid väärib äramärkimist, kuna on ajatu ja alati populaarne. Tänapäeva kiiresti muutuvas maailmas vahetame riietust vahepeal moe pärast, mõnikord lihtsalt sellepärast, et tahame midagi uut. Nõudlus millegi uue järele muudab just reklaamtekstiili oluliseks reklaamivahendiks, mida kandes reklaamib kandja teie brändi tasuta, kuhu iganes ta ka ei läheks. 

Talvisel hooajal näitad oma töötajate vastu hoolivust üles kinkides neile sooja mütsi, nokamütsi või sallifliisijaki või talvejope, suvisel ajal on populaarseteks ärirõivasteks t-särgidõiglase kaubanduse tekstiiltootedpolosärgid, spordisärgid ja pusad. Töötajatele, aga ka klientidele ja koostööpartneritele võib kinkida ka oma logoga vihmavarjeseljakotte, pleede või saunalinu.

Kokkuvõtteks

Uusimate trendidega kursis olemine annab kõigile teada, et teie ettevõte on uuenduslik ja tulevikku suunatud. Teil pole tarvis igast tootekategooriast ühte toodet. Leidke tooted, mis toetavad just teie ettevõtte eesmärki ja vajadusi. Arvestage oma sihtrühma huvide ja oma eelarvega.

Vaata ka, millega peaks arvestama reklaamkingitust valides.

Uutest ärikingituste trendidest kirjutame ka Äripäevas

 ja Postimehes.

Nupule vajutus viib sind meie e-poodi aadressile https://mpreklaam.ee, kus saad koheselt näha, milline sinu logo või kujundus erinevatel reklaamtoodetel välja näeb. Lisa logo või pilt ning vali välja sobiv toode. Seejärel tee päring, et saaksime täpsustada kõik kujundusega seonduva, aga ka kogused ja tarneinfo.